Post by vestsingjeansmoonjus on Feb 15, 2022 10:01:53 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Solar Smash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Solar Smash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode uendelige tokens ▞▞▞
▞▞▞ Solar Smash 2022 version ▞▞▞
Solar Smash Simulation dqj
Du er lige startet, men det er fantastisk, bortset fra det faktum, at mit spil bliver ved med at gå ned! Så det er en solid 3'er fra mig.
Kunne være mere realistisk, med bølger og sådan. Og jeg lagde mærke til det samme billede for skade, ellers ret godt sammensat i betragtning af alt, hvad der går med at lave et spil
Et fair nok spil, selvom min lave vurdering skyldes, at den 'hemmelige' planet fra den nye opdatering nægter at låse op på trods af, at jeg opfylder kriterierne.
Det bedste fantastiske spil nogensinde... Jeg kan virkelig godt lide dette spil! Der er nogle fejl, men det er virkelig fedt! Jeg vil snart lave videoer om dette spil

Jeg ville elske at se en planetbygger
🤔
Da jeg havde installeret det for en måned siden, var jeg halvvejs færdig med mine præstationer, og da jeg åbnede det for 30. gang, MISTEDE JEG ALLE MINE PRÆSTATIONER! JEG GIVER DET 1 STJERNE PÅ GRUND AF DETTE, VENLIGST LØS DETTE PROBLEM>

Design your own solar systems and enjoy watching them orbit, collide and smash each other in a cosmic dance in your pocket! Planet Genesis 2
Den første skærm tog mig flere forsøg. Jeg downloadede spillet, men læste aldrig nogen instruktioner. Forhåbentlig bliver denne næste skærm lettere.
Først var dette et fantastisk spil, jeg betalte endda for at fjerne annoncer. Men efter et par uger begyndte jeg lige at få annoncer igen. Få ikke denne app. Det vil røve dig uden anger.
God i starten, men bliver gentaget efter et stykke tid
Yay en ny opdatering med kubeverden, ny laser- og befolkningsproducent i de tilpassede planeter
Jeg kan ikke finde skibet, det ændrede til krigsskib, jeg kan ikke bruge skibet
Det er et rigtig godt spil, og du kan måske bruge disse ideer til fremtidige opdateringer 1. du kan tilføje flere mennesker og lande til ikke-kostomiske planeter2.tilføj Ceres, eris og makemake til både smashes3.tilføj star smash, Galaxy smash og universe smash 4 .kast Pluto, fordi den er lidt mindre end månen5.tilføj supernova til Galaxy smash og føj big bang til universet smash6.du kan lave en costom-galakse, og du kan tilføje flere stjerner tilføj costom-systemer tilføj neblea og lysstyrke7.du kan tilføje costom-planeter til costom systemer.
Nice :-) 7b078m dræber
Masser af annoncer, som på en måde ødelægger det. Håber de tilføjer mere, for efter 6min er det ret kedeligt, især at skulle se en annonce, når du nulstiller.
Solar Smash Simulation dqj
No Humanity - The Hardest Game Arcade blhe
Solar Flare Aurora - Skylanders Imaginators, PS4 - DBA
Jeg er vist en idiot, men der er ingen indlysende måde at spille dette spil på
Af en eller anden grund vises min hemmelige planet ikke, og nu er det kun dyret en, rumskib en, laser en, anden laser en og whirl pool en og det er alt for våbnene, men til venstre er det kun den nulstillede planet en og skift planet en, så du bør rette den fejl
Solar Smash 시뮬레이션 bgvd
Ret godt jeg kørte hurtigt og blev sparket fra discord-serveren 3:21 minutter hele vejen rundt godt spil, jeg vil anbefale, at det er et spil, du kan spille, når du er desperat og keder dig
Solar Smash સિમ્યુલેશન irja
Solar Juice, Neptune Tropical Fusion er en dejlig sød og rund smag af tropiske frugter. Denne version er med køling. Vg/Pg 70/30. 269,00 DKK
Flere våben bør tilføjes, og zoom ind-muligheden bør være der
Når du går på et spil, og du finder ud af, at du har alt gratis, hader jeg bare det, fordi du ikke udforsker, og du har brug for et lille eventyr i dit liv, så lad være med at installere dette spil
Jeg elsker dette spil, fordi udviklerne bliver ved med at tilføje nye medarbejdere som planeter og våben. Hvis du er bord og bare vil have det sjovt, så spil dette spil!
Lidt langsomt, men ellers er det sjovt og godt
I øjeblikket er præstationsfanen og exit-indstillingen ødelagt og virker ikke. At bringe et kubisk gitter op omkring en planet gør den udødelig og ikke skadesdygtig.
Fik min telefon til at overophede og dø
Solar Smash Szimulációs játékok enma
Underholdende i omkring tyve minutter...Jeg kan virkelig ikke se meningen med dette spil. Jeg prøvede, ødelagde alle planeter, gav det et skud, men meh. Robotplaneten var den eneste, der var værd at spille to gange, og den kun to gange. Ikke tiden værd.
Jeg elskede grafikken, ydeevnen, fantastiske detaljer, og gør hvad du vil. Jeg håber også, at udviklerne snart tilføjer flere funktioner til spillet som nye planeter eller nye våben.
Du ved faktisk, at denne gam er temmelig fantastisk, og men du ved, at det er en slags uhygge for mig, og at det er for meget, og måske ved jeg det ikke. Hvordan man spiller, men det er endnu sværere at forstå TAK, FORHOLD SIKKER FORHOLD VELSIGNET
Jeg kan godt lide spillet, grafikken kunne være bedre, men bortset fra, at det er et fantastisk spil
Solar Smash Szimulációs játékok enma
lidt buggy, men over alt er det et ret godt spil
Dette spil er en god tidsdræber, og mekanikken er fantastisk, kun et par problemer, 1: opdatering af systemet, 2: der er en fejl med de helbredende bomber, hvor når jeg affyrer det mod min coustoum-planet, dræber det alle, og det genopliver dem ikke (bemærk, at jeg har alt på min coustoum planet rød), udover det er det fantastisk.